Samen ontdekken we de #FamilySpirit
Deze week hebben we het genoegen om de lancering van de employer branding-campagne #FamilySpirit aan te kondigen.
Waarom deze campagne? Omdat Eiffage zijn bovenal betekent dat we een gemeenschapsgevoel delen dat tot uiting komt in onze projecten, onze successen en onze dagelijkse handelingen. Met dit initiatief willen we dit gevoel van verbondenheid versterken, onze menselijke waarden benadrukken en de verhalen en successen onder de aandacht brengen die ons collectief zo sterk maken.
Concept: #FamilySpirit, een hashtag die onze bedrijfscultuur uitdrukt, die gebaseerd is op nabijheid, vertrouwen en betrokkenheid. Zo willen we deze waarden uitdragen en laten zien wat ons verenigt en waarom we trots zijn om samen te werken.
📸 Binnenkort wordt een fotowedstrijd gelanceerd om deze dynamiek voort te zetten en iedereen de kans te geven zijn of haar visie op de Family Spirit te delen. De wedstrijd loopt tot vrijdag 21 november. Gedurende deze periode kan iedereen een foto delen die de Family Spirit binnen onze groep illustreert. Foto’s kunnen momenten van samenzijn, gezelligheid, wederzijdse hulp of collectieve trots vastleggen. De mooiste foto’s worden in onze interne publicaties, op onze website, op LinkedIn en in de gangen van onze entiteiten getoond na een professionele fotoshoot.